Czy wiesz, że…?

Możesz składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę za pośrednictwem naszej strony internetowej www.powerflower.waw.pl.

Jak złożyć zamówienie w kilku prostych krokach:

  1. Wybierasz produkt (pamiętaj, że 1 produkt = bukiet tulipanów 25 sztuk) klikając „dodaj do koszyka”.
  2. Następnie wybierasz ilość danego produktu oraz sposób dostawy.
  3. Po potwierdzeniu polecenia „przejdź do kasy” podajesz dane kontaktowe, akceptujesz regulamin i wskazujesz sposób płatności.
  4. Wszystko się zgadza? Potwierdź zamówienie.

Płatność i realizacja

Dostępne są trzy rodzaje płatności za zamówiony towar: bankowy przelew internetowy, przelew tradycyjny oraz płatność gotówką przy odbiorze.

Po dokonaniu zamówienia otrzymasz od nas e-maila z informacją o zamówieniu oczekującym na realizację. Następnie pracownik Power Flower skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu ustalenia terminu dostawy. Ostatnim etapem jest e-mail od Power Flower potwierdzający zamówienie.

Zmiany w zamówieniu

Możesz dokonać zmiany do zamówienia telefonicznie pod numerem: +48 600 482 117 lub pod adresem: biuro@powerflower.waw.pl.

Zmiany mogą dotyczyć wielkości zamówienia, danych w adresie dostawy i zmiany terminu realizacji, bądź też całościowej lub częściowej rezygnacji ze złożonego zamówienia.

Terminowa realizacja zamówień opatrzonych błędnymi danymi może okazać się niemożliwa.